2024. jlius 18. 6500 Baja, Szent Imre tér 5.     1757-2024     www.bajabela.hu Éber Sándor freskója
Történetünk | Dokumentumok | Diákélet | Kapcsolataink | Elérhetőségünk

RSS hírek
Webmester

Bélap

E-KRÉTA HELP

E-KRÉTA E-ÜGYINTÉZÉS

Hírek - Információk

Dél-itáliai kirándulás beszámolója 2017. december 21.

2017. október. 27-én a bélások csoportjával Olaszországba utaztam, ahol 6 napot töltöttünk el.

Az első napon Nápolyban jártunk, ahol megnéztük a várost és különböző híres épületeit, mint például a Dómot, és megtapasztalhattuk, hogy milyen is az igazi olasz mentalitás. Másnap hajóval jutottunk el Caprira, ami számomra nagy élmény volt. Az egész sziget csodálatos. Amellett, hogy kipróbáltuk a helyi közlekedést, igazi olasz pizzát is ehettünk, és még a helyi gyártású limoncellot is megkóstolhattuk. A következő napon Amalfiba, Positanoba és Ravelloba mentünk. Ezeket a tengerparti városokat busszal jártuk be, és így megfigyelhettük, hogy hogyan is közlekednek az olaszok. A jó idő miatt Positanoban még a tengerbe is belemárthattuk a lábunkat.

Az utolsó napon Pompeiben jártunk, ahol külön idegenvezetővel megnéztük, hogy hol és hogyan éltek ott a korabeli emberek. Ezután a Vezúvhoz mentünk, melynek a kráterébe is benézhettünk egy rövidebb séta során. Este Montecatini Termeben szálltunk meg, ahonnan másnap fájó szívvel indultunk haza.

Úgy gondolom, hogy mindenkinek ugyanannyira tetszett ez a kirándulás mint nekem, és aki csak teheti, legalább egyszer látogasson el ezekre a helyekre!